چوب ترمو اصفهان

مجموعه ترمو سپاهان به عنوان یکی از بزرگترین مراکزی که در زمینه پخش عمده و فروش انواع چوب های ترموود در اصفهان فعالیت دارد، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید نمونه های درجه یک و باکیفیت چوب های ترموود را در سایز و ابعاد متفاوت، از این مجموعه خریداری کنید. مدیریت محترم مجموعه ترمو سپاهان جهت راحتی مشتریان خود، در زمینه نصب و بازسازی چوب های ترمو نیز خدماتی را برای شما عزیزان ارائه می دهد. جهت مشاوره و انتخاب بهترین نوع چوب های ترمو برای پروژه های ساختمانی خود، می توانید با کادر متخصص این مجموعه در ارتباط باشید.

با توجه به کیفیت بسیار بالای چوب های ترمویی که توسط این مجموعه عرضه می شود، سطح آن ها در مدت زمان کوتاهی ترک برنداشته و پوسیده نمی شود. امروزه از چوب های ترموود به وفور برای طراحی دکوراسیون نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می شود. با استفاده از محصولات مجموعه ترمو سپاهان می توانید زیبایی بسیار خیره کننده ای را به محیط منازل خود اضافه کنید.

چوب فروش اصفهان

چوب ترمو در اصفهان

مجموعه ترمو سپاهان به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های فروش چوب در اصفهان، انواع چوب های مقاوم و مستحکم را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهند. این مجموعه ارائه دهنده باکیفیت ترین مدل های چوب ترمو در اصفهان می باشد. مجموعه ترمو سپاهان توانسته است با بهره مندی از دانش و تجربه کادر متخصص خود، در زمینه فروش، نصب و بازسازی چوب های ترمو توسط عمده فروشی ترموود به یکی از بهترین مراکز در میان فعالان این حوزه تبدیل شود.

سطح چوب های ترموود به گونه ای می باشد که این نوع محصولات در برابر نفوذ رطوبت و آب مقاومت بسیار زیادی دارند، این امر باعث شده است تا از آن ها بتوان بدون نگرانی در نماهای بیرونی ساختمان ها استفاده شوند. برای این که بتوانید میزان طول عمر و ماندگاری چوب های ترمو استفاده شده در ساختمان های خود را افزایش دهید، بهتر است در زمان نصب و یا بازسازی چوب ترمو از بهترین نوع چوب ترمو موجود در بازار استفاده کنید. مدیریت محترم مجموعه ترمو سپاهان این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که کلیه ی محصولاتی که توسط این مجموعه عرضه می شود دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

قیمت چوب ترمو اصفهان

در ابتدا باید گفت به دلیل نوسانات بازار و ارز نمی توان قیمت مشخصی برای این محصول تعیین نمود اما برای محاسبه ی قیمت این نوع چوب باید گفت مبنای محاسبه ی قیمت استفاده از این چوب متر مربع می باشد که ضخامت چوب نیز به هر میزان بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد. متر مربع واحدی دقیق و راحت برای محاسبه ی این چوب در موارد بکار رفته از جمله کفپوش و انواع نما می باشد. مراکز چوب فروشی اصفهان بسته به ابعاد و سایز چوب های ترمو، قیمت خرید آن ها را مشخص می کنند.

برای خرید و سفارش این چوب همچنین بازسازی و ساخت انواع نما و کفپوش و دیگر خدمات می توان از طریق سایت شرکت ترمو سپاهان و دیگر راه های ارتباطی با این شرکت اقدام نمایید.

مشخصات چوب ترموود

امروزه با وجود تنوع بالا در المان ها و متریال های مختلف در ایجاد سازه ها، بازهم روحیه ی انسان به اشیا و مواد طبیعی گرایش دارد بنابراین سعی می کند محیط و فضای اطراف خود را تا حدودی با این مواد طبیعی پر کند. هم زیستی با این عناصر طبیعی برای روحیه و جسم انسان بسیار سودمند و مطلوب می باشد. یکی ازاین عناصر طبیعی و همه پسند چوب می باشدکه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد عمده ی آن دردکوراسیون و ساخت و ساز منازل می باشد. در اجرای این هدف از انواع چوب استفاده می شود که هر کدام از این چوب ها دارای ویژگی خاص خود می باشند. یکی از انواع این چوب های مورد استفاده چوب ترمو می باشد که بدلیل اینکه با مکانیزم و فرآیند پیشرفته حرارت فرآوری شده است دارای دوام و ماندگاری بالا نسبت به سایر چوب ها می باشد، این ویژگی سبب شده تا این چوب ، به یک چوب خاص تبدیل شود.

در فرآیند تولید این چوب از هیچگونه مواد شیمیایی و مشتقات آن استفاده نمی شود. موضوع لانه گزینی حشرات موذی، موریانه و ساس و قارچو کپک برای سایر چوب ها امکان دارد که رخ بدهدکه این امر باعث کاهش مقاومت چوب می شود و برای جلوگیری از این مشکل باید از موادی که این خطرات را دفع کند استفاده شودکه این مواد قطعا ترکیبی شیمیایی دارند اما چوب ترمو دلیل حرارتی که می بیند بافت زنده ای ندارد و میزان زیادی آب در بافت آن خشک می شود درنتیجه جای مناسبی برای حشرات نیست به همین دلیل در برابر این مشکلات ایمن می باشد. مکانها و منازلی که از چوب در ساخت و سازشان استفاده کرده اند و طی گذشت زمان دچار فرسودگی و پوسیدگی شده اندو نمایی نامطلوب گرفته اند، نیاز به بازسازی و تعمیر دارند که شرکت ترمو سپاهان با سابقه ی بلند مدت همچنین بهره گیری ازکادر مجرب وبهترین متریال ها این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است. این شرکت با فروش چوب ترمو با بهترین کیفیت و قیمت توانسته در امر دکوراسیون داخلی و دیگر کاربرد های آن، دستاوردی جدید به بازار این صنعت وارد کند.

مراحل تولید چوب ترمو

 چوب ترموبه علت ویژگی هایی که دارد یکی ازچوب های پرکاربرد در صنعت دکوراسیون و ساختمان می باشد. این چوب نسبت به سایر چوب های دیگر بسیار دردسترس می باشد و براحتی می توان آن را تهیه نمود. شرکت ترموسپاهان یکی از مراکز پخش عمده چوب ترمو می باشد که میتوان ازطریق این شرکت چوب ترمو را با کیفیتی عالی برای مصارف مورد نظر تهیه نمود. قابل ذکر است که این چوب میتواند با گذشت سالها و مدت زمان طولانی ظاهر و رنگ خود را ثابت نگهدارد که این جز ویژگی های بی نظیر این چوب می باشد. نحوه ی تولید این چوب به این ترتیب می باشدکه جنس اولیه این چوب از چوب زبان گنجشک و چوب کاج می باشدکه از طریق حرارات دهی و بدون استفاده از مواد شیمیایی تولید می شود در واقع فرآیند حرارت دادن چوب یکی از روش های طبیعی و قدیمی برای استحکام بخشی و افزایش کیفیت چوب می باشد که امروزه با استفاده از مکانیزم های جدید و موثر این عمل براحتی انجام می شود در نتیجه بازدهی بیشتری دارد فرآیند حرارت دهی در فضایی بدون اکسیژن و با استفاده از بخار آب انجام می شود در این مرحله چوب در دمای 185 الی 215 درجه سانتی گراد قرار می گیرد. این مراحل بدون استفاده ازمواد شیمیایی انجام می شود در نتیجه چوب بدست آمده در نهایت ویژگی طبیعی خود را از دست نمی دهد.

اکثر چوب های مورد استفاده در صنایع از همین روش با کنترل دمای مخصوص، حرارت دهی می شوند تا استحکام و دوام بیشتری پیدا کنند. چوب ترمو دردو دسته کلی تقسیم شده اند ترمو (S) و ترمو (D)چوب ترمو Sچوبی با استحکام می باشد و چوب ترمو Dچوبی با دوام است. از ویژگی های چوب دسته اول یا همان S ظاهری زیبا و استحکامی عالی را میتوان نام برد طبق استاندارد های تعیین شده برای میزان کیفیت چوب که عدد 1-350EN  می باشد عدد1نشان دهنده ی میزان بالای دوام و استحکام می باشد و عدد5 نشان دهنده ی میزان کیفیت پایین می باشد که چوب ترموS  درمیزان درجه ی عدد 3 قرار می گیرد. چوب ترمو D نسبت به دستهS دوام بیشتری دارد و در برابرمشکلاتی نظیر قارچ و کپک و موریانه مقاومت بیشتری نشان می دهدمیزان درجه این دسته در استاندارد 1-350EN  بین عدد 1 الی2 قرار می گیرد. این ترمو میتواند با توجه به شرایط محیط و میزان درجه رطوبت فضا همچنین نحوه ی نگهداری آن به مدت طولانی دوام داشته باشد که این میزان تا 25 سال تخمین زده شده است.

کاربرد چوب ترمووود

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم این چوب بدلیل ویژگی های منحصر بفردی که دارد پر کاربرد می باشد و عمده کاربرد آن در صنایع ساختمانی و دکوراسیون مانند کابینت آشپزخانه یزد و… می باشد.که بصورت جزئی به آنها اشاره خواهیم کرد از جمله کاربردهای این چوب عبارتند از:

  • استفاده برای ساخت آلاچیق
  • استفاده جهت نمای ساختمان
  • ساخت درب و پنجره
  • ساخت نرده و پله
  • کاربرد برای دکوراسیون داخلی و تزئینات داخلی
  • ساخت سقف و سایه بان
  • ساخت انواع مبلمان مناسب برای فضای باز
  • ساخت اتاقک سونا وقسمت هایی از استخر

چوب ترمو بهترین گزینه برای ایجاد چنین فضاهایی می باشد که امروزه بدلیل نمایی زیبایی که دارد بسیار پر طرفدار می باشد.

مزایای چوب ترمو

 چوب ترمو یکی از پر مزیت ترین چوب های در حال حاضر می باشد که بسیارکاربردی و سودمند می باشد ازمزایای استفاده از این چوب میتوان به مواردی از قبیل: عدم آسیب به محیط زیست بدلیل فرآوری شدن بدون استفاده از مواد شیمیایی ، تاخیر در روند پوسیدگی بدلیل فرآیند حرارت دهی و کاهش رطوبت در بافت آن ، عدم تغییر ظاهر و شکل چوب بدلیل ثابت ماندن ابعاد و اندازه ی آن ، نبود مواد مغذی در بافت چوب بدلیل عمل حرارت دهی در نتیجه جلوگیری از امکان رشد کپک و قارچ و لانه گزینی حشرات موذی ، داشتن رنگ ثابت و عدم رنگ پریدگی چوب با قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، عایق بودن چوب بدلیل رطوبت بسیار کم، نصب و نگهداری و استفاده ی آسان از این چوب بدلیل وزن سبک آن ، عمل حرارتی بروی چوب باعث عدم جذب آب در اثر خراشیدگی می شود، ایجاد رنگ جذاب در چوب با حرارات دیدن یعنی رنگ چوب به رنگ قهوه ای تیره متمایل می شود. این مزایا بسیار با اهمیت بوده و میتواند در طیف گسترده تری نیز بکار برده شود.